SEO paslaugos pasirinkimas tiesiogiai priklauso nuo to, kokio masto ir kokio greičio reikia gauti iš SEO reklamos rezultatų. Tarifai skiriasi: darbų ir paslaugų rūšys ir išsamumas; požiūrio į problemų sprendimą platumas; numatyto darbo apimtis (įskaitant specialistų valandas) ir rezultatų pasiekimo greitis. Bendrai interneto reklamos kainai per mėnesį įtakos turi pasirinktų paieškos užklausų skaičius, taip pat temos konkurencingumas. Netiesiogiai seo paslaugų kaina lemia svetainės tipą ir amžių, svetainės reputaciją paieškos sistemose, kliento deklaruojamą reklamos geografiją.
Tarifai apima daugumą tipinių internetinių parduotuvių, informacinių portalų ir įmonių svetainių reklamavimo situacijų. Jei jūsų reikalavimai netelpa į tarifų planų rėmus, mes pasiūlysime individualų projekto darbo planą pagal jūsų pageidavimus.
Svetainės reklamavimas paieškos sistemose yra efektyvus būdas pritraukti lankytojus ir padidinti pardavimus.
Didelė auditorijos aprėptis. Kiekvieną dieną daugiau nei 3,7 mln. „Google“ vartotojų ir 1,7 mln. „Google“ prekių, paslaugų ir pan. Ieško. Tik paieškos sistemos leidžia visiškai aprėpti savo temos auditoriją.
Maža pritraukto lankytojo kaina. CPO SEO yra paprastai kelis kartus mažesnis nei kontekstinėje ar reklaminėje juostoje.
Lengvas biudžeto sudarymas. Paprasta ir suprantama užklausų į paieškos variklių rezultatų viršų ar srauto augimą prognozė leidžia planuoti projekto išlaidas pagal savo biudžetą.
Nuolatinis svetainės tobulinimas. SEO pirmiausia yra investicija į išteklių plėtrą. Paieškos sistemų algoritmai yra sukurti taip, kad į pirmąsias paieškos sistemų pozicijas patektų tik techniškai teisingos, lengvai naudojamos svetainės. Jūs mokate ne tik už lankytojų pritraukimą, bet ir padarote svetainę patogesnę, funkcionalesnę, įdomesnę, visa tai padidina resursų konversiją, teigiamai veikia vartotojų reputaciją ir pasitikėjimą.
Skaidrumas ir paprastas vertinimas. Nepaisant pasirinkto tarifo - reklamos pagal srautą, pozicijas ar KPI, jūs visada aiškiai žinote, kuo pagrįsta kaina.
Ilgalaikiai rezultatai. Skirtingai nuo kontekstinės reklamos, svetainės reklamos rezultatai yra ilgalaikiai. Tai daugiausia lemia aukštos kokybės vidinis svetainės optimizavimas, taip pat dėl mūsų unikalios nuorodų aplinkos kūrimo technologijos.
Pagrindinė mūsų patirtis yra svetainių optimizavimas paieškos sistemoms. Pasirinkę mus partneriu, gausite visapusiškas SEO paslaugas, įskaitant, be išorinio ir vidinio išteklių optimizavimo, papildomą darbą - tekstų pardavimo rašymą, techninių pakeitimų svetainėje atlikimą, interneto analizę.
Kadangi SEO yra vienintelė mūsų specializacija, visa mūsų struktūra ir aukščiausioji vadovybė yra orientuoti į SEO reklamos paslaugų kokybės gerinimą. Siekdami geresnių rezultatų, nuolat naudojame naujas idėjas ir technologijas.
Mūsų požiūris
Mūsų naujas požiūris į darbą SEO rinkoje leis jums:
Peržiūrėkite numatytą visų metų darbo planą su rodiklių augimo prognoze ir sąmata, kurioje nurodomas kiekvieno projekto komandos specialisto darbo kiekis, praleistos valandos ir valandos išlaidos;
Prieš pasirašant sutartį savarankiškai pakoreguoti SEO darbo planą ir galutinę kainą. Mes apskaičiuojame jums efektyviausią strategiją, tačiau jūs turite teisę pasirinkti paslaugas ir jų apimtį, už kurią esate pasirengę mokėti.
Esame pasirengę išmokyti jus suprasti SEO. Jei esate mūsų klientas, galime jums surengti mokymus, apimančius tris dideles temas:
Įvadinis kursas „Kaip veikia SEO“;
Kokios užduotys atliekamos SEO sistemoje;
Dažniausios rangovo klaidos: kaip jų išvengti ar greitai jas pašalinti, kai nustatoma.
Darbo algoritmas
Mūsų supratimu, svetainės reklama susideda iš dviejų dalių - jos vidinio ir išorinio optimizavimo. Vidinis reiškia SEO rekomendacijų kūrimą ir įgyvendinimą, išorinis - rekomendacijas natūralių nuorodų masės formavimui ir nuorodų gavimui socialiniuose tinkluose.
Optimizuodami svetainę, mes dirbame su pagrindiniais rodikliais, kurie skatina svetainės reklamą ir daro didžiausią įtaką reitingui:
bendra srauto suma;
svetainės puslapių skaičius ir teksto kiekis;
tinklapio tinkamumas naudoti ir atmetimo rodiklis;
laikas, kurį lankytojai praleido svetainėje;
natūralūs saitai socialiniuose tinkluose, forumuose.
Kaip rezultatas, jūs gaunate
Svetainės pozicijos pagrindinėms užklausoms paieškos sistemose.
Paieškos srautas.
Pardavimų ir užsakymų iš svetainės padidėjimas.
Laikas ir kaina
Nedarome tuščių pažadų, visos mūsų prognozės ir skaičiavimai yra pagrįsti analitika ir ilgamete patirtimi dirbant su įvairaus masto projektais įvairiomis temomis. Net skaičiavimo etape nustatome optimalų projekto biudžetą ir jo laiką.
Mes naudojame patogias atsiskaitymo schemas, atsižvelgdami į projekto rezultatų tikslus ir metodą.